Scrapateljens skiss

Även hos Scrapateljen hittade jag en mumsig skiss.
Texten är från Lasse Lindhs "Svenska hjärtan"
Bokstäverna är Från SassaFrasLass och Heidi Swaps "she"
Jag har jag färgat in med turkost och embossat med clear embossingpulver från Reprint.
Pilen har jag haft UTEEpulver på och smältat.
Texten har jag skrivit med min dymo (nämnde jag att jag fått en ny dymo av Johansson eftersom jag slitit ut min)
I revan på pappret har jag stoppat ner en biljett med en stickers på och ett litet frimärke. Klammern är chipboard som jag har klätt med papper. Som Grand Finale har jag petat dit bling i olika färger och former.








Kommentarer
Postat av: Sara

Det var värstans så flitig frun har varit... Tyckte jag var härinnen nyss och ändå är det flera nya inlägg. Sånt gillar vi!! :-) Snygga LOs också!! Den här var ju alldeles fantastiskt härlig och ge inte upp gillar jag också massor. öser beröm över duktiga du

Ha en bra dag! Förresten, ska du på stora träffen? För du har väl inte missat att man kan anmäla sig nu va!? Kram

2009-11-26 @ 09:42:47
URL: http://snorsk.blogg.se/
Postat av: pilla

Kanon! vilken fin LO! texten är ju helt enkelt suverän!

Gud så duktig du är !

krma pilla

2009-12-03 @ 06:42:33
URL: http://pillapyssel.blogg.se/
Postat av: Maiden

Wow! VIlken superduper läcker layout! :-)

Kul att träffa dig i fredags åxå! Ska kika vidare lite här inne nu!

Kram

2010-05-23 @ 09:08:19
URL: http://maidens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0