FruarnaLiljas utmaning #3

FruarnaLilja har ännu en härlig skissutmaning

Återigen en superhärlig skiss att jobba med:)
Fotot tog jag på Oskarshamnsfestivalen i somras. Hittade en riktigt gammeldags karusell men underbara slitna hästar. Jag har gått på fotot ganska hårt i photoshop för att få den gamla känslan.

Detaljer
Tyckte att clownen från Octoberstams passade så bra in på temat.


Blomman är metall som jag har embossat med guld.Sen knöt jag fast en bit brun tyll (jag har en tyllperiod  just nu) och petade i en hemgjord pin.


Texten är Dymo som ja strök med limpenna på och embossade med guld. Snurkeln är en del av en Cuttlebugsnurkel som jag embossat i guld. På den har jag medvetet övervärmt pulvret för att det skulle bubbla och inte se för fint och blankt ut.

Kommentarer
Postat av: Anna Lilja

Hej!



Tack för ditt bidrag! Jätte roligt att du är med och tävlar hos oss igen! :)



Kram Anna

2009-11-21 @ 23:20:13
URL: http://fruarnalilja.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0