Nu är det jul igen

Så nu börjar det dra ihop sig mot jul och julkortsverkstaden är i full gång:)
Först ut är några enkla kort jag har gjort med Vibeke Spigseths underbara papper från Scrappers Chioce. Papprena är så fina i sig att korten skapar sig själva!!!



Stämpeln kommer från Minelle.


Stämpeln kommer från Minelle. Det står god jul och gott nytt år på den men jag färgade bara in god jul. Pepparkaksgubbarna och gummorna är QK som jag ritar på  med min vita favoritpenna från Inkssentials.

Nästa två kort är från samma papper men är fram och baksida.




Men jag har även använt papper från andra designers:)

Papper från Basic Grey. Alfabete QK Nutmeg. Snöflingestämpel Inkywings.


Snögubbarna kommer från Bildmålarna. Snöflingestämpeln från Inkywings och sen har jag stansat ut CB snöstjärnor i vitt blingpapper.

Lotta!!! första veckan 1-1 :)

Kommentarer
Postat av: Marie

Ja, här börjar det ju hända saker också!

Bra jobbat.

/Marie

2008-10-17 @ 19:54:18
Postat av: Lotta Johansson

Fina kort du har gjort!!! Några såg jag ju på träffen!! Ja va duktiga vi var!! 1-1 :-)

Ha en trevlig helg!!

kram

2008-10-17 @ 20:01:20
Postat av: Cecilia/Fin_Honey

wow super fina kort kram

2008-10-17 @ 21:45:51
URL: http://misspyssel.blogspot.com
Postat av: Rullfia/ Fia

Fina kort du har gjort kommer ev sno lite ideér



ha det så bra i helgen nu

2008-10-18 @ 06:20:00
URL: http://rullfia.blogspot.com
Postat av: Anna

Vilka fina julkort. Kul och se vad andra gör känner mig insnöad på mitt behöver inspiration för att kunna utvecklas.

Tack för titten.

2008-10-18 @ 23:29:36
URL: http://anna.staffanlundgren.se
Postat av: *Pilla*

Halloj! nu händer det saker på bloggen. Själv har jag precis bara börjat spåna på julkort och enbart fått till 2 st. Men men det finns ju tid kvar än ju...

Du har ju kommit en bra bit längre än mig och med tokfina kort dessutom. Får nog ta mig i kragen och pyssla lite jul framöver.

stora kramar

Pilla

2008-10-20 @ 07:44:55
URL: http://pillaspyssel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0