Jag behövde lite inspiration

så jag köpte Cards & Crafts for Christmas från Simpily Cards och Papercrafts. Det har jag inte ångrat en sekund. En härlig tidning fullspäckad med inspiration!!!
Korten här nere är gjorda av templates som fanns med i tidningen. Både ramarna och bilderna var på en sida som man scannade in och sen skrev ut på valfritt papper och monterade.
Jag fick även inspiration att byta ut de traditionella julfärgerna mot klara , starka färger och det blev julkort helt i mitt tycke.
Enjoy!










Baaam! Right in the face Lotta!!!!

Kommentarer
Postat av: Cecilia/Fin_Honey

Åhh ett sådant julkort skulle jag vilja ha ;)

Kram

2008-10-26 @ 17:36:53
URL: http://misspyssel.blogspot.com
Postat av: Lotta Johansson

hihi Jättefina julkort!!!

Kram

LottaJ

2008-10-26 @ 17:38:27
Postat av: Lotta Johansson

hihi Jättefina julkort!!!

Kram

LottaJ

2008-10-26 @ 17:38:45
Postat av: Marie

Bra jobbat! Fina julkort!

/marie

2008-10-26 @ 21:12:55
Postat av: Sara

Supersnygga kort! Du är så härligt kreativ! Skulle också behöva lite inspiration, men kanske ffa ork att sätta mig ner en stund vid pysselbordet... Hoppas du mår bra, kram

2008-10-28 @ 13:56:26
URL: http://snorsk.blogg.se/
Postat av: *Pilla*

Hallo vilka härliga kort du åstadkommer! Vilken fantasi du har även om du som vi andra behöver lite inspiration från tidnignar mm.

Får man önska sig ett sånt färgglatt kort av dig i julklapp???

hoppas vi ses snart igen!

stora kramar Pilla

2008-10-29 @ 15:38:08
URL: http://pillaspyssel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0