Så var det söndag igen...

Som en del av er redan vet så vek sig Lotta vilket betyder att jag ligger väldigt bra till i vår bloggutmaning. Nu ska jag bara fortsätta året ut för att få mitt paket!
Jag har pysslat lite i början av veckan.
En presentpåse som är gjort av ett kuvert.

Jag färgade in kuvertet med Brilliancedynor i färgerna Rocket Red Gold och Pearlescent Rust. Jag stämplade me Brilliance Coffee Bean. Grattis kommer från Minelle och även den är färgen Coffee Bean men jag har lagt clear embossingpulver från Reprint på. Den andra stämpeln kommer från Autumn Leaves "Nature". Blommorna har jag färgat in med Brilliance Galaxy Gold.

Sen har jag gjort en liten bok där tanken är att men ska skriva ner tankar eller kanske egna dikter....
Framsida


Första uppslaget


Baksidan


Papper: Prima Angelique Collection Heavenlies, Harp, Cherub och Angel Breath, SassaFrasLass Life is beautiful Woodland Whimsy.
Rubons: 7gypsies Soho, K&Company Roam
Thickers

Jag fotade även ett par tavlor jag gjort av UNDERBARA papper från SassaFasLass. Jag har haft flera likadana papper och klippt ut de olika delarna och fäst på 3D kuddar för effekt.

Jag har haft Glossy Accent på rådjuret.


Detalj


Jag har haft Glossy Sccent på detaljer på ugglan och satt kanppar på ögonen.


Detalj


Det var allt för den här veckan. Vi ses snart igen!

Kommentarer
Postat av: Cecilia/Fin_Honey

Super snyggt, gillar att du gjort nåhot nytt med BIA, själv hjälper jag Fia med att göra kalendrar med bia:n :)

Kram

2008-11-23 @ 18:26:45
URL: http://misspyssel.blogspot.com
Postat av: *Pilla*

Åh vilka läckra tavlor och vilka fina färger!

Det är alltid lika kul att kolla in på din sida och se om du fixat veckans uppdatering, och det hade du ju med råge.

kram pilla

2008-11-24 @ 07:53:24
URL: http://pillaspyssel.blogg.se/
Postat av: Ulrika

Så mycket fint! Färgerna på påsen är verkligen läckra ...

2008-11-26 @ 22:01:04
URL: http://ullespyssel.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0