Utmanad

Först måste jag tacka för alla gratulationer jag har fått!!! Jag blir alldeles varm i hjärtat när jag ser hur många det är som gläds med mig:) Puss på er!
Jag har blivit utmanad av Sara att svara på ett gäng frågor.
1. Gör du kort eller scrappar? Både och. Och en hel del annat också:)
2. Favorit färg som du gärna använder? Svart. vitt och knalliga färger med lite drag i.
3. Vilka dekorationer kan du inte vara utan? Räknas pennor som dekoration... kan ju inte låta bli att kladda på allt jag gör... Annars är det nog Rub-ons.
4. Vilket är ditt bästa köp? Min Cuttlebug (tänk vad några glas vin och lite övertalning kan fixa;) Tack Bettan!)
5. Finns det något du ångrar att du köpt? En del knepiga dekorationer, stämplar som inte passar mig, för gulliga papper som är jättesnygga men bara blir liggande... men jag försöker för det mesta att sälja det som blev fel.
6. Vad för motiv scrappar / stämplar du helst? Eeeh... Jag scrappar mycket om mig själv och mina funderingar 
7. Finns det någon pysseltidning som du brukar köpa? Vilken? Prenmererar på Creating Keepsakes
8. Favorit pysselblogg du brukar besöka? HAr ett gäng jag brukar kolla till. De finns i mina länkar
9. Vad/vem inspireras du av? Kan vara vad som helst. En annons, en varuförpackning, en bok....
10. Om du fick 1000 kr och handla pysselsaker för. Vad skulle du köpa då? Just nu ligger alfabetet Spotlight VÄLDIGT högt upp på önskelistan

Jag utmanar Helene, Marita, Cia och Dolores.

Kommentarer
Postat av: Dolores

Oj vad spännande!
Vad kul att du utmanade mig. :o))
Kram
Dolores

2008-03-13 @ 16:26:25
URL: http://dolorespyssel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0