Scrappat

Som det så ofta gör när jag scrappar handlar det om mig och mina närmaste. Först en antingen eller LO.


Två detaljbilder




Jag ville utmana mig själv och bestämde att jag bara skulle använda papper från en tillverkare så alla papper är SassaFrasLass. Men sen släppte jag loss! Bokstäver, rubons och dekorationer är hur många märken som helst. SassaFrasLass, Hambly, Creative Imaginations, Making Memories, 7 gypsies och säkert har jag glömt någon;)

Sen har jag gjort en som bara har rubrik. Den var jättekul att göra och jag lekte hela tiden!!!




Papper: Bazzill, Core dinations, Love Elsie och till blommorna gjorde jag en djupdykning i min spillpapperslåda.
Molnen har jag stämplat med Staz-on dyna på vit vellum med en stämpel från SassaFrasLass. Även Rubonsen och de stämplade bladen är samma fabrikat.
Rubriken har jag stansat ut i dekorgummi (Cuttlekid-Tadpole) och papper (Quickutz-Olivia) och sen limmat dit strykstenar från Panduro. 
Ha en härlig vecka!

Kommentarer
Postat av: Sara

Så mycket fint du gjort! Länge sen jag kikade in här nu, så det var mycket att titta på. "min underbara familj" är ju helt fantastisk!! Blommorna är ursnygga och jag älskar hela upplägget!

Hoppas du mår bra och att ni får en riktigt god jul! Vi kanske ses på mellandagsträffen!?

kram Sara

2008-12-15 @ 08:09:35
URL: http://snorsk.blogg.se/
Postat av: Kajsa

tips: http://lindasdagar.blogg.se/2008/december/dagens-tips.html

2008-12-15 @ 22:22:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0