Vinnande klocka

Som en del av er vet har jag haft det lite tufft på sistone och har av naturliga skäl inte kunnat skapa sen jag var på scrapträff den 24:e. Förhoppningsvis så blir det skillnad till helgen och kanske redan idag då jag ska titta in hos min härliga vän N.
Jag lägger ut en klocka jag gjorde till november månadstävling hos Hobbyhuset. Och nu till det bästa!!! Jag vann tävlingen. Dessutom pryder klockan verkligen sin plats i vårt kök. Har funderingar på en almanacka i samma papper...
Först ut är en bild på hela klockan.
image192

Kortet har min bror Mattias tagit och är mitt favoritfoto på mig och Rille.
image191

Urtavlan. Jag ritade snurkel på urtavlan och sen skrev jag ut minutprickar på ett ohpapper och la på. Överst så är det en ram jag har ritat.
image193

Jag bara älskar Bold sequins från Queen & Co. Både blommorna vid fotot och snurklorna i hörnet är därifrån.
image194

Dagens tips!!!
Akta er för de rosa badbomberna från Åhlens!!! Jag provade en igår.Både badkaret och jag blev rött. Det gick inte bort med vanlig badrumsspray och duschkräm så jag fick ta peeling på mig och skurkräm på badkaret... inte så roligt när tanken var en avkopplande stund.


Kommentarer
Postat av: ille

Kolla in den nya bloggen om kändisar & skvaller :)

2007-12-05 @ 08:36:53
URL: http://kandisarochskvaller.blogg.se/
Postat av: Nina

Åh, så fiiiin! Lika vacker som texten! Grattis, grattis!

Kram

2007-12-06 @ 11:07:40
Postat av: Millan

Så läckert! Och härliga detaljer! Me like!

2007-12-10 @ 15:19:31
URL: http://www.millan.dk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0