Nu är den beställd!!!

Min Cuttlebug alltså!!! Var hos Bettan på pysseldate igår och gjorde en smabeställning... Räknar minuterna tills den kommer!!! Dessutom var vi tvugna att beställa en ny skrivare idag eftersom vi fick ett konstigt felmeddelande från vår... "Vissa delar har gått sönder och behöver bytas ut" Men vi lyckades inte klura ut vilka delar så vi gav upp och beställde en ny! Med inbyggd scanner så nu behöver jag inte kånka datorn in i pysselrummet för att scanna:)
Var som sagt på pysseldate igår och hade kalaskul. Gjorde dock bara ett kort och det kommer jag inte att lägga ut än för det är till en utmaning på inspirationshuset... men jag har gjort fler och så har jag korten till de tidigare utmaningarna!
image127
Utmaningen var texten i fokus och inget stämplemotiv förutom ev text. Jag gjorde en mall och torrembossade tack, bakgrunden är torrembossad med hjälp av doodlingmallar.

image129
Utmaningen var ett kort som går i lila och minst två mönstrade papper, så jag mönstrade mina papper själv med hjälp av akrylfärg och distressdynor!!!

image130

Dessutom har jag fått min mamma att prova att måla med disstresser idag och hon gillade det!!!
En riktig bra början eller hur????

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0