Det gäller att prioritera:)

Idag hade jag bestämt mig för att sätta av hela dagen till att plugga. Då känns plötsligt allt annat superakut. Som att vattna blommorna, tvätta lite och att blogga.
Jag har hoppat på Magdas Scrapfeber även den här gången. Tyvärr har jag bara hunnit med fyra av utmaningarna och fler lär jag inte hinna.
Jag kom just på att jag inte berättat för er...:) Jag är numera fast inspiratör hos Skrotboken. Så tycker i att jag uppdaterar för dåligt här kan ni alltid titta in på Skrotboken och se vad jag plockar med.
Jag vill också passa på att presentera min nya bästa vän:) Mod Podge! Tänk er för innan ni skaffar en burk. Har man väl börjat mod podga så kan man inte sluta:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0