Bidrag till Svensk Scrapbookings midsommarcrop

Här är mina LO bidrag till croppen, Allt material finns hos Scrapbutiken.




Den svarta snurklan är urklippt or ett skimrande svart papper från Inkido. Den gröna är en färdig snurkla i filt.

Jag satte fast en utstansad svart blomma och en bling på en grön knapp med 3d lack, Det limegröna pappret är ett mullberrypapper.





Backgrunden är ett svart embossat papper från Bazzill som jag skurit kanterna på med ett scallop-skärblad.


På Overlayen har jag satt rosa bling som detaljer.

Under Overlayen har jag vit akrylfärg för att den inte ska försvinna i den svarta bakgrunden.

Filtblommorna är en del av en filtbård. Braden har jag embossat med svart embossingpulver i flera lager. I sista lagret strödde jag i lite knallrosa embosspulver.

Kul att träffa så många av er i fredags! Hoppas vi ses när semestertiderna är över! Jag har många spännande demos att bjuda på!

Kommentarer
Postat av: Pilla

Hej Martha! tack för kommentaren men vet du jag har faktiskt använt mina distresser och det är tack vare dig!

kram pilla

2009-07-10 @ 23:26:06
URL: http://pillaspyssel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0