Emanuels Resor

I våras gjorde jag ett album åt min bror som han ska ha som en liten loggbok för sina resor.



Varannan sida är en bild på världen där han kan märka ut resrutten och varannan sida är randig där han kan skriva datum och platser.




Papprena är Bazzill och Love Elsie. Dessutom har jag använt en ankarrub-on från SassaFrasLass, stämplat med bubbelplats och använt CB alfabetena You are not the Boss of me och typewriter, dymo och penna.
Enligt min klocka så hann jag precis så det blir inget paket den här veckan heller Lotta!

Kommentarer
Postat av: Marie

Bra, jobbat! Fin resedagbok....

2008-11-02 @ 22:05:11
Postat av: Lotta J

Ja det var på håret!!! Men jätte fin resedagbok!! Ses vi på lördag??

2008-11-04 @ 09:58:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0