Maxells skiss nr 2

Jag måste erkänna att jag förr pladask för Maxells skisser. Här är min tolkning av nummer 2.
270508-349


Vingarna och hjärtat är grungeboard. Vingarna målade jag med akrylfärg och fullde sedan i swirlarna med glossy Accent. Hjärtat embossade jag med röd glitterembossing men jag tyckte att det såg lite för "fint " ut så jag gasade på med varmluftspickadollen så att brände bort en del av glittret.

image351

Ramen är en chipboardram som jag klätt med papper. Sen satte jag rubons på ett annat papper och monterade ramen på. I rubonsen satte jag bling på passande ställen och sen tippade jag i Crackle accent!
image352

Papprena kommer ifrån Cosmo Cricket, Prima, Dream Street Papers, Scenic Route, Sei, Rusty Pickle och Basic Grey


Kommentarer
Postat av: maxell

Coola dekorationer å tolkning över huvudtaget.

2008-05-14 @ 19:53:23
URL: http://maxellexam.blogspot.com
Postat av: Tinto

Faen vad snyggt!!

2008-05-16 @ 23:31:35
URL: http://stirredreality.com/tinto
Postat av: Dolores

Vilka härliga dekos, speciellt chipboardramen!
Du ger mig alltid en massa inspiration. :)
Kram Dolores

2008-05-23 @ 01:23:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0