Taggad

Jag har blivit taggad av Maxell. Uppgiften lyder
The rules: Link to your tagger and post these 3 rules on your blog.

1. Share 7 facts about yourself on your blog, some random, some weird.
2. Tag 7 people at the end of your post by leaving their names as well as links to their blogs.
3. Let them know they are tagged by leaving a comment on their blog.

Men jag tänker FUSKA!!! Det är så många som blivit taggade så jag vet inte vem jag ska tagga... men om du känner dig manad så lämna en kommentar med länk här

* När jag var liten åt jag björnklister. Anledningen till att jag slutade med det var att min mamma slutade köpa och jag vet inte vart det säljs. För den som undrar var björnklister ett pappersklister i en liten burk med en liten spatel som fungerade utmärkt som sked.
* Jag kan bli jättesentimental och toktjuta till filmer. Även tecknade.
* Jag har storlek 38 i skor, i varje fall på längden:) Har ibland svårt att hitta skor som passar eftersom jag har så breeeeeeda fötter.
* På tal om fötter. Jag får jättelätt skoskav och blåsor på fötterna. Just nu har jag 3 blåsor.
* Jag är klåfingrig
* Jag har svårt att sova när det blåser.
*Jag får ont i huvudet när jag badar bastu så det gör jag inte så ofta.

Ha det gott!

Kommentarer
Postat av: Marita

Mmmm... björnklister - det luktar ju så gott! Förstår att du ville äta det :)

2008-04-03 @ 15:58:52
URL: http://tussemaja.blogspot.com
Postat av: maxell

Men. Har jag inte kommenterat det här. Jag har för mig att jag sett björnklisterhistorien. Eller är det fler som käkat det? Tja.... jag har i alla fall provsmakat. ;)

Å finns det någon som kan säga att de aldrig blivit
sentimental till en film eller något fiktionellt på TV/Bio?

2008-04-07 @ 18:38:03
URL: http://maxellexam.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0