Bättre sent än aldrig

Jag vet att jag inte har uppdaterat på ett tag. Jag skulle kunna komma med typ en miljon ursäkter men det skiter jag i! Jag uppdaterar min blogg när det passar mig. Ibland ofta ibland sällan. Nu kommer iaf en hel del grejer jag har pysselat med sen sist. Det kommer att bli flera inlägg så samla kraft och börja läs!

LayOuter

Först ut är en LO med underbara söta Noomi. Den var jättekul att göra med massor små detaljer!


Närbild


Närbild


Nästa LO ut på tur är en med Elvis!


Närbild


Sist kommer en med bilder från i våras.

Kommentarer
Postat av: Tinto

Åhhhh, jag sitter och beundrar dina fantastiska och detaljrika layouter! Du är så oerhört bra!!

2008-08-13 @ 13:29:12
URL: http://stirredreality.com/tinto

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0