Paketinslagning

Jag älskar att slå in paket! Vet ju hur glad jag själv blir av ett läckert paket så det är alltid roligt att lyxa till det.
Jag har slagit in några paket och jag kommer att fortsätta under morgondagen eftersom jag är LEDIG!!!






Fotona är tagna av min underbara bror Matti!
Igår hade vi vårt årliga julfika och samlade in pengar till Läkare utan gränser. Flera av gästerna hade med sig något de själva skapat och sen autionerade vi ut föremålen. Vi fick ihop 1005 kr!!! Jag är så imponerad av våra vänners kreativitet!!!

Och till er som undrat... Jag kommer inte på mellandagsträffen. Hoppas att träffarna i vår passar någorlunda ihop med mitt schema. Längtar efter er tjejer!!!

Ha nu en riktigt magisk jul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0