7 sanningar

Jag har blivit utmanad av Annika att berätta 7 sanningar om mig.

Så nu får ni lära känna mig lite bättre :)

Här kommer de i alla fall utan inbördes ordning:

1.    Jag undviker i möjligaste mån att åka båt eftersom jag blir grymt sjösjuk.

2.    Jag stoppar saker i munnen som ett litet barn. Om det har vacker  färg eller spännande doft så måste jag bara få smaka!

3.    Jag tycker om att ta på jord så jag älskar att gräva i trädgården. Gärna med fingrarna utan handskar.

4.    En gång när jag trampade på en snigel blev jag så äcklad att jag kräktes.

5.    Mina "pektår" (dom brevid stortårna) går bara att böja åt fel håll. Har alltid varit så men nu är det väl lite sent att reklamera.

6.   Jag har ett gräsligt morgonhumör. Sur som ättika och grälsjuk som få men det går över på en halvtimma men innan dess är det dubbla silkesvantar som gäller om man vågar sig på att närma sig mig.

7.   Jag tittar inte så mycket på TV så jag har ibland svårt att hänga med i kafferastsnacket. Jag har inte sett ett enda avsnitt av Greys Anatomy, 24 eller Lost.

Här är reglerna:
1. Länka till den som har taggat dig!
2. Berätta 7 personliga sanningar om dig!
3. Tagga 7 nya personer i slutet av ditt inlägg!
4. Skriv ett meddelande i de 7 personernas blogg så att de uppmärksammar att de blivit taggade

Jag skickar vidare denna utmaning till några personer dit den, så vitt jag kan se, ännu inte nått - eller i alla fall inte genomförts.

Jag utmanar: Anki, Marja, Ida, Mia Puh, CiaKrumeluran och Lillan







Kommentarer
Postat av: Ida (IddeGirl)

O va spännade. Jag ska göra det så fort jag hinner. Har lite dåligt med tid men så snart som möjligt!

2007-10-17 @ 13:55:48
URL: http://Idashobbyblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0