Nya LO

Hittade en utmaning hos Maxell om att använda garn på sina LO. självklart nappade jag men läste inte tillräckligt noga... det skulle vara 3 olika garner... på den första har jag två och den andra bara ett... men det var kul!!! och det är inte omöjligt att det hinner bli en LO med 3 olika garner på!!!
Den första är en ganska klassisk "Martha"
image184

Sen blev jag lite trött på  mig själv.... jag kände mig för förutsägbar så jag försökte att ta mig en liten bit utanför min box. Det blev en LO om de löjtnantshjärtan som växer på mina katters gravar.
image185

Den sista LO:n är det inget garn på... Däremot en hel del floss:)
Den var jättekul att göra. Det mesta jag gillar finns med på den... Starka färger, dekorgummi, knappar, dymo, pilar,floss och rub-ons. Håll till godo!
image186

Ha det gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0