Hemlis och tatuering!

Jag har fått paket från Månadens Hemliga Vän November. MVH är en presentkarusell på pyssel.net. Man anmäler sig och så får man en vän man ska skicka en present till och så får man en present tillbaka från en annan.
Jag fick en stämpel som jag har längtat efter. Gick faktiskt och funderade på just den när jag gick och hämtade posten så den var bara så rätt. Dessutom fick jag ett utstansat "Krya på dig" och en värdecheck som berättigar till utstansning. Det står att jag ska kontakta utfärdaren för detaljer... så nu gäller det att klura ut vem min hemliga vän är!!! Här kommer i alla fall en bild på det jag fick tillsamans med ett jättesnyggt kort som var med.
image178
TACK min hemliga vän!!! Jag blev jätteglad... och nyfiken:)

Rille har tatuerat sig förra helgen och jag tycker att det blev så snyggt att jag lägger ut en bild här!
image179

Tyvärr är det lite dåligt ljus men just nu är den skorpig och inte så snygg så jag får ta en ny bild när den har läkt. Den är bara SÅÅÅ snygg!!!

Ha det gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0