Nu har jag också en blogg

Måste väl följa med strömmen...
Här kommer jag att lägga upp saker jag har skapat, en del pelargonbilder och andra trädgårds och kattbilder. Jag kommer nog också att bubbla rätt bra om allt och inget.
Som en liten presentation kommer jag att lägga upp lite gamla layouter som handlar om mig.

Tro på dig själv

Material: Bazzill, rosa kartong, Heide Swapp chipboard she, brunt sidenband

Jag är bra på att visa min kärlek

Material: Bazzill, mönsterpapper av okänt märke, hemmagjorda chippisar

Allt jag vill

Material: Bazzill, sidenband från YouDo

Min bror och jag

Material: Bazzill, hemmagjorda chippisar, brads, knappar

Skratta med mig

Material: Bazzill, primablommor, blommor från Magdas (de större), brads

Jag avslutar det här inlägget med en layout om mina favoritskor!
Supersköna

Matrial: Bazzill, rubon från Creative Imaginations, akrylfärg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0