Inne i ett kortstimm

Just nu har jag värsta kortstimmet. Jättekul! Brukar inte göra så mycket kort annars.

image32
Material: Bazzill, Basic Grey Color me silly, skrammelögon


image33
Material: Bazzill, Bazzill Bling, Primablommor, Blingstenar. Stämåeln är från Busbra stämplar

image34
Material: Bazzill, DCWV, sidenband. Stämpel från Busbra stämplar

image35

Material: Bazzill, Okänt mönstrat papper, Rosa vellum, Organzaband från Panduro, Rosa Knapp, Karen Foster Floss. Stämpel från My Heart Stamps For You

Sen har jag några till men dom lägger jag inte ut än. Risken finns att mottagarna smygkikar...


Kommentarer
Postat av: Milo

Halloj!
har inte haft tid än riktigt, men tackar ödmjukast för ditt brev! Blev jätteglad! Ska sätta mig imorn eller på tor om det blir en stund över... Tiden går i 180 knyck. Imorn ska jag klippa mig! =) =) =)
Kram kram kram

2007-07-25 @ 01:11:41
URL: http://mlilja.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0