Inga bilder

Idag blir det inga bilder alls för jag har inga batterier till kameran och är för lat för att släpa datorn till scannern... men jag har inte gjort så mycket de senaste dagarna... har röjt och rensat i pysselrummet och sålt av en del saker som bara ligger till ingen nytta bla mina snurklor eftersom jag inte använder dem... Ritar hellre själv. Det ena paketet hade jag inte ens öppnat!!!
Det var ett väldigt plockande eftersom jag sålde mycket dekorationer och till slut fick jag nog och gjorde ett blandpaket med masor dekos och papper och slängde ut på tradera så det är bara att hoppas att någon nappar!
Fick oväntat besök igår av N & H. Jättemysigt! Vi är lyckligt lottade med vänner som dem!!!
Förresten fick jag hem Katie s/m och magnetstämplar rummage igår!!!
Det var väl allt för idag.

Kommentarer
Postat av: Åsa/asamia

Vad kul att du har hittat till min blogg, tack för titten! Nu ska jag kika runt inne hos dig ;0)

2007-08-26 @ 08:34:19
URL: http://asamia.blogg.se
Postat av: Åsa/asamia

Upps, såg att jag redan varit här nyss....det finns mkt fint att kika
på! Tack förresten för tipset om embossing inne på hobbyhusets forum.

2007-08-26 @ 08:35:20
URL: http://asamia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0