Armband

Idag har jag pärlat. Egentligen började allt hemma hos Annika i måndags då jag fick hjälp med ett halsband som jag inte är riktigt nöjd med än. Det blev klart men jag tror att jag ska ändra lite på det så jag lägger inte upp någon bild än... Jag fick ett gäng pärlor av Annika och beställde lite tillbehör när jag om hem.
Idag kom mitt beställsa och jag har pärlat hela dagen. Det har blivit ett berlockarmband där man kan byta ut berlockerna efter tycke så givetvis gjorde jag MÅÅÅÅNG berlocker.
Först ut är armbandet med några berlocker på och sen några berlocker som jag gjort.
image134

image135

image136

image138
Tyvärr hade jag inte så mycket tilbehör så jag fick ge mig men själklart slängde jag iväg en beställning till:)
Igår skickade jag in bilder för framkallning så när de kommer hem blir det väl tokscrap här hemma!!!
Ha det gott!

Kommentarer
Postat av: Cia

WOW vad många snygga smycken!!!
Cia

2007-08-29 @ 18:25:08
URL: http://www.hobbyhuset.se/blog

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0