Inkidos tävling

Inkido har just nu en tävling i sin blogg

Här är reglerna
Kort/Lo eller Alter och detta är Vinsterna!!! 2 lottas och 2 röstas fram av våran jury! Smarrigt eller hur? REGLER: Endast Inkido stämplar ( inga andra tillåtna tveksamheter kolla i vårproduktkatalog som vi länkar till här på sidan) Mönsterpapper endast Inkido ( Det går bra att göra eget med stämplar påneutral färgad cardstock om man inte har) Cardstock ( kan vara av annat fabrikat med då i neutrala färger) Dekorationer får vara: Utstansat( typ qk,cb..), Pappersros, blingstenar, halvpärlor, band, knappar, spets, stickles. Inget krav på att detta ska vara med. Men inga köpta färdiga dekorationer får förekomma.

Mitt bidrag är ett dopkort med annorlunda vikning. Stämplarna och papprena kommer från Inkido. Giraffen är utskuren i cricut. Jag har inkat alla kanterna med distress och framsidan har jag gjort bakgrunden med distresser.


Detaljer






Jag har faktiskt ett kort till men det lägger jag i nästa inlägg. Hade lite svårt att välja men dopkortet var lättast att ta snygga bilder på:)

Kommentarer
Postat av: petraso

Jätte fint bidrag Kul att du är med och tävlar!

Mvh

inkido

2009-06-07 @ 19:52:17
Postat av: Jessica N

Vilket fint dopkort. En jättegullig giraff och sen gillade jag din kort vikning.

Kram Jessica

2009-06-07 @ 23:03:26
URL: http://nilssonjessica.blogspot.com
Postat av: MiaS

Underbart dopkort!

2009-06-12 @ 20:01:55
URL: http://miascardsandstuff.blogg.se/
Postat av: Fröken paj

Jättefint kort, grattis till vinsten!

2009-06-17 @ 22:36:14
URL: http://frkpaj.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0