Och ännu fler julkort!!!

Har hunnit med några julkort till men nu i veckan så kommer det nog inte att bli så mycket papperspyssel. Min Elviskatt har varit i slagsmål och går just nu med rakat bakben och tratt så han behöver uppmuntran.
*Lotta och Marie*
Är det ok om jag fotar några smycken jag har gjort och lägger upp i veckan?

Men nu till korten. Alla är enkla och snabbgjorde. Hälsningarna skrev jag ut direkt på cardstock och skar i remsor.




Slutligen ett kort där jag har använst mig enbart av papper från serien Noel från Love Elsie, ett band och lite glossy accent.

Kommentarer
Postat av: Marie

För mej är det helt ok med halsband, spännande!

2008-11-09 @ 22:10:54
Postat av: Lotta Johansson

För mig är det också helt ok!!! Fina julkort!!!

2008-11-10 @ 08:53:12
Postat av: Cecilia/Fin_Honey

Super fina julkort

2008-11-10 @ 21:49:21
URL: http://misspyssel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0