Kort, kort och fler kort och ett glädjeskutt på slutet

Jag börjar med ett kort som jag gjorde efter en skiss på Scrappiz CC förra helgen men inte kom mig för att skicka in...
image141

Nästa kort har jag lekt med min dabbers, både bakgrunden och bokstäverna är målade med den... fast jag har bara en färg (än så länge...)
image142

Jag har lekt med vår nya skrivare och provat en ide jag har haft lääänge. Vår nya skrivare har nämligen VATTEFAST bläck!!! Jag har gjort en bakgrund med akrylfärg och distressdyna och sen skrivit ut på. När jag provade med vår gamla skrivare så blev det bara geggamojja av allt. Dessutom har den scanner så jag har scannat i den. Skönt att slippe kånka iväg datorn till gamla scannern som står i ett annat rum. Men jag har inte riktigt lärt mig scannern än så den kapar lite i kanterna.
image143

image144
image145


Och nu till glädjetjutet... Bettan ringde och...
min CUTTLEBUG har kommit!!! Så fort Rille kommit hem från jobbet ska vi åka och hämta den!!!
Så nu hoppar och studsar jag runt här hemma!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Anki (Fröken Svår)

Men oj...varför kom du dig inte för att skicka in det? Det är ju jättesnyggt. Alla är fina, men det svart/vita var ju hur coolt som helst! Kramis

2007-09-10 @ 22:08:13
URL: http://rosalia.se/anki
Postat av: Camilla

Säger som föregående det svart vita är ju så jättesnyggt!!De andra med.Önskar jag kunde göra kort..
Minns jag rätt,var du intresserad av att köpa mina kalenderstämplar eller hur var det?Vet du köpte sådana papper på träffen sist.Jag har precis rensat ut världens hög här igen med saker som ska säljas(cardstock med *fniss*)tänkte kola just dom med dig bara innan jag slänger ut på Tradera
Kram

2007-09-12 @ 22:16:10
URL: http://www.camillasscraprum.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0