Gott och blandat från helgens CC på Hobbyhusets forum

Först ska jag väl svara på en fråga jag har fått varför jag inte alltid skickar in det jag gör. Ibland beror det på en självförtroendesvacka men oftast därför att jag inte tycker att tävla och vinna är viktigast utan ser en skiss eller utmaning som verkar skoj och då gör jag den. Jag skapar i första hand för min egen skull även om det är roligt att få uppskattning för det jag gör!!!
Tack för alla kommentarer!!! Jag får hjärtsvett när jag läser dom!:)

I helgen var det som sagt CC på Hobbyhuset och jag var supereffektiv. Jag gjorde 7 vanliga LO, en diggiLO och 3 kort. Helt otroligt för att vara jag eftersom jag ibland har lite svårt med koncentrationen.
Allt kan jag inte visa upp än eftersom omröstningarna inte är klara.

Tema stjärntecken
Jag hittade en sida på nätet där jag matade in födelsetid och plats och fick ett personligt horoskop. Därifrån kommer bilden. Så om du är duktig på astrologi kan du kanske räkna ut var och när jag är född:)
image146


Den här LO är jag jättenöjd med
image147

Nästa LO är med bilder från i sommras när Rille och EManuel byggde tillsammans. Rille var ju bara tvungen att stajla lite:) För er som undrar... texten på pappret bakom journalingen är "Maxwells Silverhammer"
image148

När vi nu ändå är inne på Emanuel så lägger jag väl upp en LO jag gjort med en bild på honom. Temat var spillpapper och det skulle vara MINST 7 olika.
image149

Sen var det en färgutmaning och kortet passade bra till färgerna men sen tror jag att det rann iväg lite...image150

Sista LO:n jag visar idag är en bild på Jeppe när han ligger och slappa på soffan på verandan
image151

Sen har jag ett kort jag kan visa upp så länge. Den enda regeln var att det skulle vara pärlor med så jag tog några sötisar och limmade längs ut på grön bindtråd.
image152

Tack för idag, slut för idag!

Kommentarer
Postat av: Elle

fina kort!

2007-09-13 @ 12:15:37
URL: http://hitme.blogg.se
Postat av: Anki (Fröken Svår)

Jättemycket fint...precis som vanligt =)

2007-09-13 @ 18:34:20
URL: http://rosalia.se/anki
Postat av: Ida

Kollar in till dig! WOW va du är duktig. Helt underbara grejer! Om jag ser dig i Liknöping ska jag försöka ta mod till mig och komma fram. KRam

2007-09-14 @ 12:04:57
URL: http://idashobbyblogg.blogspot.com/
Postat av: Sara

Stargazer var typ hur fin som helst!! :-)
//Sara

2007-10-01 @ 15:10:58
URL: http://snorsk.blogg.se
Postat av: Camilla Floweret

Du tar helt makalöst bra fotografier, gillar bäst dem med blommorna och huset, häftig vinkel. Du har mycket kul på dina scrapsidor, jag tittade länge på varje, inspirerande blogg!

2007-10-04 @ 13:07:23
URL: http://floweret.se
Postat av: Annika K

Tjenare Martha!

Du har blivit utmanad av mig att berätta 7 sanningar om dig själv. Läs mer i min fotodagbok om hur du ska göra!

2007-10-15 @ 21:31:50
URL: http://fotodagbok.sajk.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0