Scrapträff + Maxells utmaning

Jag var på scrapträff idag! TOKTREVLIGT!!! Tack tjejer!
Gjorde flera julkort men kan inte scanna alla idag eftersom jag glittrade till dem när jag kom hem! Dessutom hade jag  Maxells utmaning i bakhuvudet så först ut kommer 2 kort med 3 (tre) olika garner på (jag fick hjälp att räkna dem:)
image187


image189

Dagen sista kort är också garn på men här använde jag bara 1 garn men jag lindade det 3 varv så det borde bli lite plus i kanten, eller hur Maxell:)
image188
Ha det gott och ta det lugnt ute så ni inte halkar!!!


Kommentarer
Postat av: Camilla

Läste på yahoo vad som hänt,ta hand om er nu många kramar!!!!!Tänker på er.

2007-11-27 @ 11:30:26
URL: http://www.camillasscraprum.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0