Award!!!

Jag har fått en Award av Maxell!!! Blev så glad!
Och en härlig motivering!
Martha - En scrappare som vågar gå sin egen väg och det blir bara så bra då. Rock on!


Jag borde egentligen lämna awarden vidare men jag har inte riktigt tid/ork att göra det just nu... Kanske längre fram...
Har inte heller hunnit uppdatera som jag borde mne det kommer jag lovar!!!
Den som väntar på något gott...;)
Jag har scrappat flera LO de senaste dagarna men har inte köpt nya batterier till kameran så när jag gjort det kommer det att fyllas här!
Ha det gott och tack för titten!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Nu måste du berätta hur det gick på marknaden?Jag har gjort kort dit jag ska på söndag börjar bli nervös nu

2007-11-09 @ 20:01:20
URL: http://www.camillasscraprum.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0