Några scrappade block

Rille ville ha ett anteckningsblock till jobbet med sitt namn på och då gjorde jag detta. Det är scrappat både fram och baksidan och på båda pärmarna inuti. Papprena i blocket färgadejag kanterna på med Fluid Chalk Charkoal så det inte skulle lysa så vitt
image17image18image19image20
Material: Svart Bazzill, Rött DCVW, mönstrat Cherry Arte, Rubon Creative Imaginations, Stickers Stickopotamus, Rubons text har jag fått av min morfar

När jag ändå var i farten så gjorde jag ett block till och en anteckningsbok till min moster G.
image21
Material: Papper SassaFrasLass, Chipboard K&Company, Diecut K&Company, knappar, stickers okänt märke

image22
Material: Papper Cherry Arte, Chipboards K&Company, Diecut K&Company, Brad Spice it up, knappar

Jag har fler ideer om block så det kommer alldeles säkert att dyka upp nya här framöver. Dessutom ser flera av mina pärmar trista ut. Borde nog göra något åt dem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0