Lite nya LO

Nu ger jag blanka den i scannern och har tagit fram kameran istället! Här är några Lo som jag gjort på sista tiden.
image36
Material: CS Bazzill, mönstrat A2Z essential, staples making memories, knappar, sidenband

Denna gjorde jag på en scrapträff på Vikbolandet
image37
Material: CS Bazzill, mönstrat Daisy Bucket Designs Astor Park Collection, QK blommor och kryp i DCWV

Hittade ett gammalt kort på Rille som jag bara var tvungen att göra något av
image38
Material: CS Bazzill, Mönstrat DCWV, Stämplar SassaFras Lass, Ljusblått band, Staples Making Memories


Kommentarer
Postat av: Marita

Känner minsann igen den ena LO'n :) Den är väldigt fin. Även de andra är fina.

2007-08-05 @ 14:42:04
URL: http://tussemaja.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0