Lite gamla layouter

Här kommer en trave gamla layouter till. Har inga bilder på de senaste. Har bestämt mig för att lära mig att scanna in dem. Själva scanningen är enkel men det blir jättemärkligt när  jag försöker sätta ihop dem till en bild. Fula skarvar överallt och passar det i överkant så skevar det i underkant. Jag blir totalt vansinnig.

Förra sommaren åkte Rille och jag till Alvastra Klosterruin på utflykt och bilderna är därifrån
image7
Material: Bazzill, papper ur ett anteckningsblock

Den här layouten handlar om hur jobbigt det kan vara att ha katt
image8
Materia: Bazzill, mönstrat papper från DCWV Catstack

Detta monster hitade jag bland mina fuchior förra sommaren. Jag höll på att gå åt!!!
Den undre bilden visar den dolda journalingen.
image9image10
Material: Basic Grey Dasher, Bazzill, Öljetter, Brun organza från Panduro, kartong, akrylfärg, blankt decoupagelack, stickers Provo Craft.
Bettmärkenas form fick jag fram genom att suga på en röd karamell och sen bita i vitt papper.

En ledsen LO om vår katt Loka som blev påkörd. Jag kan erkänna att jag grät när jag gjorde den men det var också skönt att få göra en LO om henne.
image11
Material: Bazzill, Heidi Swapp chipboard She, Små blingstenar

En LO om min älskling Rille
image12
Material: Bazzill, Primablommor, brads, papper ur en skrivbok.
Blommorna har jag ritat själv och klippt ut.

En dubbel om Rille och hans verktyg!!!
image13image14image15
Material: Cardstock från DCWV, akrylfärg, brads från Karen Foster, natursnöre

En LO om min knepiga katt Elvisimage16
Material: Bazzill, Basic Grey stella Ruby, Primablommor, Brads, Sidenband, Knappar, snöre


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0