Kort

Borde ha visat den fina vinsten jag fick från Stämpelgården... men den hann knappt landa innan jag satte saxen i den:) Massor snygga papper, brads, bling, halvpärlor och stickles:
Här kommer två kort jag har gjort av materialet. Det första har jag använt halvpärlor på och det var riktigt kul. Har haft några tidigare men aldrig använt, trodde att det skulle se tantigt ut men i så fall är jag väl en tant för jag gillade dem:)
image204

På nästa kort la jag till lite band och ett stämplat motiv. Tyvärr gör inte min scanner rättvisa åt pappret. Pappret under stämpelmotivet ärrutigt i rosa nyanser. Måste träna mer på att scanna eller också får jag börja fota korten igen... men det är ju så smidigt med scannern:)
image205

Kommentarer
Postat av: Annsingen

Fina!

2007-12-29 @ 06:31:47
URL: http://lillanslilla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0