Cyberpyssel på pyssel.net

var det i helgen och jag var med. Gjorde tre utmaningar och hade det roligt!!! Behövde koppla av lite...
Innan jag visar dem så kan jag berätta att jag självklart ringde Åhlens om badbomben och de skulle ta bort den ur sortimentet och skicka kompensation till mig (som inte kommit än...). Rille börjar må bättre, nu går han med kryckor inne och även ute på plan mark men jag kör fortfarande runt med rullstolen i bagaget. Han är sjukskriven till slutet av januari och förhoppningsvis har han läkt tillräckligt bra för att börja jobba då. *håller tummarna* Vi har skaffat en ny bil som är jättefin (kommer bilder längre fram). Den är ferrariröd och ser sportigare ut än vår förra. Me like...
Men nu till bilderna från pyssleriet i helgen. Den första handlar om mitt förhållande till djur och var en skissutmaning. Skissen var jättefin och var gjord av Peterlina.
image200

Nästa var en skiss av Jane från Scrapaddicted. Jag valde att scrappa om min pappas fotointresse med mig i centrum mina första år.
image201

Sista utmaningen jag gjorde var ett julkort UTAN stämplar.
image202
Kan också nämna att jag har fått pris både från Hobbyhuset (ett album) och från stämpelgården (ett paket med papper och bling. Hade tänkt att fota men blev så ivrig att jag satte saxen direkt i papprena:) När jag har köpt nya batterier till kameran så får ni se vad jag har gjort!
Ha det gott!!!

Kommentarer
Postat av: Marita

Grattis till vinsterna! Fina saker du gjort!
Jag jobbar i mellandagarna så jag kommer inte på mellandagsträffen, tyvärr.

2007-12-18 @ 18:55:56
URL: http://tussemaja.blogspot.com
Postat av: Sandra

Tack för kommentaren i min blogg! Vad härligt att höra att R mår bättre och att du hunnit med att pyssla lite! Gillar ditt julkort utan stämplar jättemycket, tycker det är jättesvårt att göra kort utan och fastnar bara med mina stämplar.

Pappret du undrade om är Basic Grey, Figgy Pudding om jag inte minns fel.

2007-12-18 @ 22:14:18
URL: http://smamirakel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0