Äntligen!!!

Idag kom dien jag har längtat efter!!! Skull & Crossbones från BossKut. Helt underbar!!! Har lånat bilden från BossKut.
image203 Är den inte läcker så säg!!!

Sen kom det visst med arrows från både QK och CB. Och så har jag visst råkat landa hos Minelle och råkat köpa några embossingfoldrar till min CB. De är ju bara sååå härliga att jobba med!
Förresten så fick jag Rille att pyssla idag!!! Han gjorde ett bokmärke och efteråt så erkände han att det faktiskt var lite roligt :) Det kommer bild på hans bokmärke så snart jag har övertalat honom.
Ha det gott och stressa inte ihjäl er i julhetsen. Jag lovar att det blir en bra jul även om det ligger lite dammråttor i hörnet och glöggen är fesljummen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0