Pysselträff

Var på pysselträff i lördags och hade jätetrevligt men fick nästan inget gjort. På 6 timmar presterade jag ETT kort... men när jag kom hem så tog det fart!!!
Först ut är kortet jag gjorde på träffen med min Magnoliastämpel som jag köpte av Annika, me like....
image52

När jag kom hem så svängde jag ihop ett kort till Scrappiz veckoutmaning med en stämpel som jag lånade på träffen, kommer tyvärr inte ihåg av vem... men tack ändå!
image53

Och när jag hade ångan uppe var det bara att tuta och köra!
image54


Kom just på att jag har glömt att lägga ut några kort som jag gjort nyligen
image55

image56

På dessa har jag ritat motivet själv
image58

image59

image60

Sen har jag gjort ett kort till en utmaning på Hobbyhusets Inspirationshuset... men det kan jag inte lägga ut än...
Det verkar som att jag har glömt att jag är scrappare i första hand och kortmakeriet är en bisyssla...;)
Och mer kort lär

Kommentarer
Postat av: Anna-Karin

Oj så många fina kort du gjort!!
HAr du doddlat för hand ?
Superfint är det :-)
Kram Anna-Karn

2007-08-13 @ 23:34:50
URL: http://koysdagar.blogspot.com/
Postat av: Helena

Många fina alster härinne. Tack för titten
/Helena


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0